شهردار فیرورق از اجرای طرح تعویض مخازن فرسوده CNG ناوگان تاکسیرانی درون شهری خبرداد.

▫ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری فیرورق، لیلا مکاری با اشاره به ضرورت تعویض مخازن منقضی شده CNG ناوگان تاکسیرانی، اظهار داشت : باتوجه به مصوبه شورای اقتصاد، شهرداری های واجد شرایط می‌توانند نسبت به ثبت درخواست متقاضیان در سامانه سامح به آدرس؛ https://s1.saammeh.ir اقدام نموده و از مزایا این طرح بهره مند شوند.

▫ وی با بیان اینکه؛ طرح مذکور صرفاً برای مالکان تاکسی (خودروهای پلاک ت) که حائز شرایط لازم را داشته باشند قابلیت اجرا دارد، افزود : ۱- تاکسی باید در سامانه سامح ثبت و توسط شهرداری تایید شده باشد. ۲- تاکسی هایی که عمر مخازن آنها تمام شده است. ۳- تاکسی هایی که در مراکز معاینه فنی بدلیل مخزن غیر استاندارد و یا فرسوده مردود شده اند. ازجمله شرایط و شروط لازم جهت اجرای طرح می‌باشند.

▫ شهردار فیرورق با تاکید بر اینکه؛ تاکسی های مشمول طرح تا ۳ سال امکان اسقاط و شرکت در طرح های نوسازی را نخواهند داشت، گفت : تاکسی های موضوع موارد ۱ و ۲ نیز باید به لحاظ فنی و عملکردی توانایی حداقل ۳ سال فعالیت را در ناوگان تاکسیرانی داشته باشند.

▫ وی در پایان خاطرنشان کرد : متقاضیان برای بهره مندی از طرح تعویض مخازن فرسوده و منقضی شده میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مسئول واحد حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری فیرورق مراجعه نمایند.

ارسال شده در
رویدادها

Firurag_Admin

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.